Skip to main content
Odalar 1 Oda Odalar
Çocuk 0 Çocuk
REZERVASYON YAP

MİSAFİR ASİSTANLARI


Titanic Luxury Collection Bodrum'un ayrıcalıklı odalarından birinde konaklayan tüm misafirlerimiz, konaklamaları süresince her türlü ihtiyaçları için özel misafir asistanı ve misafir çağrı merkezi hizmetlerinden yararlanabilir.

Son derece seçkin ve deneyimli olan profesyonel asistanlarımız, aktiviteler hakkında öneri, restoranlarımızda rezervasyon yaptırmak veya konaklama süreniz boyunca diğer her türlü soru ve talebiniz konusunda size yardımcı olmak için hazır bulunurlar.

Misafir asistanlarımız 08:00 ile 00:00 arası, misafir çağrı merkezimiz ise 7/24 hizmet vermektedir.

Misafir asistan hizmetleri

  • Karşılama ve check-in işlemleri
  • 08:00 ile 00:00 saatleri arasında hizmet veren iki ayrı bireysel misafir asistanı
  • Misafir asistanlarından ve misafirlerden oluşan özel iletişim grupları (Whatsapp, Viber, Telegram)
  • Alakart restoran, pavillon ve loca rezervasyonları
  • Temizlik saati, yastık tercihi, minibar dolumu vb. özel isteklerin yerine getirilmesi
  • Çocuk, alerjen, vegan vb. özel menü düzenlemeleri
  • Konaklama süresince otelde gerçekleştirilecek tüm aktivitelerle ilgili bilgilendirme ve rezervasyon
  • Yat, helikopter, deniz uçağı, VIP araç, taksi vb. organizasyonları
  • Çiçek, balon, ilaç siparişleri
  • Özel gün (balayı, doğum günü, yıl dönümü vb.) kutlama organizasyonları
  • Check-out işlemi ve uğurlama

İletişim

Telefon: +90 252 311 52 52
E-posta: luxury.bodrum@titanic.com.tr